Het digitale tijdperk vereist dat merken sneller en consistenter producten kunnen lanceren in alle kanalen, online en offline. Daarnaast dwingt Europese regelgeving voedingsproducenten alle etiket informatie te centraliseren zodat deze beschikbaar is op het moment van online aankoop door de consument. De SyncForce "Product Succes Machine" (MDM+PPM+TPM) is ontworpen om het makkelijker te maken, om in een multichannel wereld, succesvol merkproducten op de markt te brengen.
Centralisatie van Master Data verzekert dat productinformatie consistent wordt uitgewisseld naar medewerkers, partners, systemen, media en datapools. Met als resultaat, hogere merkwaarde en betere verkoopresultaten.
Sinds de oprichting in 2003 is Q&A uitgegroeid tot een leidende retailpartner voor kennis, onderzoek, advies en opleiding. Onze kwalitatief hoogstaande onderzoeken leiden tot essentiële inzichten en adviezen die toepasbaar zijn op alle niveaus binnen een organisatie. Dit helpt onze klanten om iedere dag weer beter te presteren. Daarnaast draagt Q&A bij aan de kennisvergroting in de retailsector door middel van trainingen, masterclasses, presentaties en workshops. Heeft u een vraag? Wij hebben de oplossing. Wij zijn uw retailpartner voor kennis, onderzoek, advies en opleiding.
Marketeers opereren niet meer in B2B of B2C omgeving: Alles is C2B! Tegenwoordig kunnen we 1-op-1 met grote groepen mensen in contact komen; de vroegere droom van elke marketeer. Daarom heeft de marketeer van nu twee grote uitdagingen: hoe kan ik groepen mensen zoveel en zo intensief mogelijk betrekken. C2B is een prijswinnend marketingbureau en zorgt voor betrokkenheid en impact bij campagnes, onderzoek en social media.
Digital Media Enzo is een ervaren (sinds 2007) onafhankelijk bureau gespecialiseerd in strategie, planning, optimalisatie, monitoring en buying van digitale media. Van Display tot Social Media en van Programmatic (Display, Audio/Streaming en Digital Out of Home) tot Search Engine advertisement. Partner in business, een echt full service bureau. Voor alle online vraagstukken kan je bij ons terecht en reiken we je op elk kennisniveau de hand toe. We zijn nauw betrokken bij elk element en ieder moment van een succesvolle campagne.
Meer weten? Bekijk onze diensten op dmenzo.nl of neem gerust contact met ons op!
Hillenaar Outdoor is de snelst groeiende out-of-home exploitant van Nederland. De basis van ons sterke netwerk ligt in de Randstad. Vanuit dit punt breiden we uit door heel Nederland. Innovatie is voor ons erg belangrijk en digitalisering is hierbij een belangrijk speerpunt. Naast bijna duizend traditionele Abri’s en Billboards in onder meer Zuid-Holland en Utrecht, beschikken wij inmiddels ook over een groot digitaal netwerk. Daarnaast hebben wij een uitgebreid jongeren netwerk, TENQ. Dit netwerk bestaat uit ruin 250 digitale schermen op middelbare scholen. Service en flexibiliteit staan bij ons hoog in het vaandel. We doen er alles aan om samen met de adverteerder succesvolle campagnes te realiseren. Voor zowel landelijke, als regionale adverteerders.
Magneds is gespecialiseerd in online oplossingen voor loyalty & engagement en sales. We verhogen daarmee de ROI voor o.a. Reclamefolder, Heineken, FrieslandCampina, Mondelez en Coca-Cola Nederland. Hoe we dat doen? Door de innovatieve digitale technologie van ons platform S7 te combineren met onze creativiteit en strategie in online marketing. Bekijk onze cases op www.magneds.com.
Plus Magazine is het enige general interest blad voor zelfbewuste vrouwen èn mannen vanaf vijftig jaar. De mix van onderwerpen, de aanpak van die onderwerpen en de tone of voice, maken Plus Magazine uniek.
Plus Magazine is gebouwd op 6 redactionele pijlers: Mensen, Gezondheid, Geld&Recht, Reizen, Cultuur en Lifestyle. Plus Magazine kenmerkt zich door objectiviteit, authenticiteit, nuance en diepgang. Plus Magazine behandelt onderwerpen vanuit het perspectief van de 50Plusser.
mediaplusbv.nl